.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در حاشيه اولين كنگره حزب اعتماد ملي
كروبي: به نفع خاتمي كنار نمی روم
من در هر حال كانديداي رياست جمهوري دوره دهم خواهم بود و در اين راه به نفع هيچ فردي كنار نخواهم رفت، حتي اگر اين فرد خاتمي باشد.
كروبي: به نفع خاتمي كنار نمی روم

دبير كل حزب اعتماد ملي گفت:من در هر حال كانديداي رياست جمهوري دوره دهم خواهم بود و در اين راه به نفع هيچ فردي كنار نخواهم رفت، حتي اگر اين فرد خاتمي باشد.

به گزارش خبرنگار سياسي توانا، مهدي كروبي در حاشيه اولين كنگره حزب اعتماد ملي گفت: من به نفع هيچ كسي كنار نمي‌روم ، پيش خودم گفتم نكند كه راي‌ها پاره بشود به همين خاطر بود كه اعلام كردم هر كس مي‌خواهد وارد صحنه بشود از آبان ماه سفرها، برنامه‌ها و مصاحبه هايش را شروع كند؛ بعد اگر ديديم راي دارد پاره مي‌شود ، آن وقت يك شوراي حكميتي جمع مي‌كنيم و در آن بررسي مي‌كنيم كه چه بايد بكنيم. البته در صورتي كه آقايان بيايند و شركت كنند و حضور داشته باشند.
وي همچنين در پاسخ به اين سؤال كه، برخي گفته‌اند منظور شما از حكميت نظرسنجي است آيا گفته‌هاي آنان را تاييد مي‌كنيد، گفت: نه؛ من نظرسنجي‌ها را ده‌شاهي هم قبول ندارم ، اصلا اين نظرسنجي‌ها مشكل براي مملكت درست مي‌كند، منظور من نظر سنجي نبوده است بلكه هدف اين است كه در آنجا بنشينيم و واقعيت‌ها را بررسي كنيم و ببينيم واقعيت چيست ، مشورت كنيم تا مثل دوره قبلي نشود و يك كابينه ائتلافي كه با حضور همه ‌اصلاح طلبان باشد تشكيل بدهيم ، بعد هر كسي كه راي آورد، ديگران نه اينكه با پاي خود كنار بكشند بلكه بايد بپذيرند و كنار بروند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فعال سیاسی 29 مهر 1387
به قرار اطلاع بعضی از کاندیداهای مستقل تعیین صلاحیت شده مجلس هشتم مازندران به عنوان رجال سیاسی طبق اصول 62 و 114 و 115 قانون اساسی می خواهند برای ریاست جمهوری نیز کاندیدا شوند که خود نوعی نوآوری و نشاط در این دوره از انتخابات خواهد بود و چهره های جدید و غیر تکراری را به صحنه خواهد آورد البته مازندران در دوره های قبل نیز کاندیداهایی داشت ....به هر حال مردم باید انتخاب کنند ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.